Mot frimärkssamlingen!

Jag var ganska less redan innan igår kväll, det blev inte bättre...
 
På morgonen red jag Clarinett, tänkte rida på den upptrampade slingan men den var lite isig och knölig så vi bytte sommarhage och red i en som var orörd. Så det blev lite snöjobb för Clarinett.
 
Sen Ica, hem och gjorde makaroner och köttfärssås till middag. Och sen till kaoset i stallet... Jag möttes nämligen av hästari fel hage och trasiga stängsel... Fick hjälp av Paula och hennes man att få hästarna i rätt hage och laga, Nisse kom och körde balar så att alla ska vara nöjda och lugna ett tag. Något sår att ta hand om men annars verkar hästarna ha klarat sig, menhelt vet man ju inte än, de kan ju ha haökat eller sträckt sig i röran och det visar sig framöver. Jag gjorde inget mer vettigt utan togboch skrev lite fakturor i stället. Dök även upp en till grej som inte bättrade på humöret. Just nu känns frimärken lämpligt!
 
Tog i alla fall några bilder på favoritprinsessan!
 
Och en selfie!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0