Och ännu värre ishalka...

I dag har det frusit på, och kommit ett tunt, tunt snölager på isen! Det känns som det är med livet som insats man rör sig på gården..
 
Banan är ändå ganska okej, men att ta sig dit är ett projekt! Jag har jobbat på Ica i dag och efter jobbet så red Linda dressyrträning med bommar och en massa övergångar och tempoväxlingar, Bea är skodd så det fungerade bra. Efter så tömkörde jag Beroza,  halva banan är så bra att travjobb barfota inte var några problem alls. Betoza fick trava över bommar och var riktigt fin, men jag gjorde i ordning henne i en snödriva utanför hagen med pannlampa och vi halkade oss till banan i snökanten... 
 
Sen åkte jag och åt tårta hos Paulas man som fyllde år, eftersom han fixade min bil igår så förtjänade han några nitlotter! Klart inte jag lyckas köa vinstlotter.. Nu sova och ladda om!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0