Och ännu mer blåst!

Igår blåste det igen! Nästan mer än i söndags när stormen Mats härjade... Behöver jag säga att jag är less på vädret?
 
Blåste men inte galet mycket när jag började i stallet igår. Red Clarinett som fick pulsa snö i skogen. När jag släppte ut henne så hörde jag hur ett träd knäcktes och rasade i skogen, inte jättelångt från där jag ridit... Hade tagit fram tömkörningsgrejerna till Szum men ångrade mig, inte värt att hålla på i blåst och haöka. Longerade Lemonaden i snön men gick direkt från hagen, och borstade lite på Wasabi utanför hagen men resten fick vara. 
 
I stället drack jag kaffe hos Paula och fick hjälp med att byta bromsbelägg på bilen eftersom bromsen legat på. Efter mat sedan så åkte jag och Nisse med varsin bil till Sollefteå och hämtade hö. Sent innan vi var hemma, men inne innan midnatt i alla fall! Nu ny dag, och fortfarande blåst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0