Bokföringsväder!

Är så less på kylan,  men nu i kväll har det vänt och i helgen ska det tydligen bli plusgrader och det är ju inte heller bra... -25 i morse, 16 gradersom varmast på dagen och nu i kväll bara -9 grader och toksnö!! Kvällens lektioner flyttade jag till söndag.
 
Jag longerade Lemonaden i snön,  det var allt som fungerade eftersom jag frös om fötterna redan innan, sällan jag fryser i stallet men i dag var det så. I stället ost och broccolisoppa med varma mackor till lunch, och sedan bokföring hela eftermiddagen. Nisse gjorde fläsk, potatis och löksås till middag (att man ens blir hungrig när man bara sitter...), och sen till stallet där Szum fick gå lite i töm medan Linda red. Det började toksnöa och bli varmare när vi var i stallet, skönt men lite oväntat! Sen äppelpaj till kvällsfika så nu är jag ganska mätt! Hoppas på mer hästjobb i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0