September!

Höstmånad nu och fantastiskt sommarväder!
 
Igår jobbade jag först Szum i töm innan jag red ut med Countach, som fick trava uppför backarna, och sen Ruslan en liten tur med klättring. Sen en liten utryckning och hjälpte Nisse med ett par lösa hästar, och sen byggde jag ut stonas hage innan jag red Clarinett. Vi körde galoppjobb i skogen och hon blev tydligen inte så trött för hon bockade ett varv runt hagen när vi var klara! 
 
Lite fika och paus innan nästa ryck, jobbade Chokladen i töm, och hon var riktigt fin, och sen red jag, Linda och Paula ut med Lilla Grå, Bea och Minna. Till vår stora sorg så insåg vi att den tallmo där vi haft fina stigar att galoppera på numera är kalhygge! 
 
Efter vi ridit blev det tacos till sen middag, Linda följde också med och åt, och glass... Nu ny dag med sol och sommarväder!
 
Utsikt från Ruslan och kraftledningen!
 
Här tar vi upp hela vägen! Linda och Bea till vänster pch Paula och Minna till höger. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0