Löshoppnings onsdag!

I dag har vi haft löshoppning på Brännan, bra uppladdning inför hösten! 
 
Innan löshoppningen red jag Szum, vi fortsätter igångsättningen, han känns fin men ser ut att ha tappat alla muskler. Sen skulle jag hämta Dajmen på betet en bit från gården så hon skulle få löshoppa, men hennes lillasyster Wasabi ville också följa med och sprängde hagen... Så ingen löshoppning för Dajmen, och ingen ridning för Lemonaden heller tills de har bytt hage och flyttat till gården igen.
 
I stället löshoppade vi, först jag och Linda innan även Paula anslöt, en överenergisk Bea, Countach som tyckte det var jättekul och gjorde allt i högsta fart och Ruslan som avslutade med ett jättefint språng. Sen lite fika och så hoppade vi Lilla Grå som nu öppnar upp bakbenen väldigt bra, Chokladen och till sist en lekande Clarinett. Bra dag!
 
Snabb middag och sen i väg på lektioner och lite ridning. Kvällen har sen spenderats framför dressyren på tvn från ryttar-vm, tull det fikat massor så jag kommer inte kunna sova...
 
 Blev inte mycket filmat i dag, så här blev "filmen" på Countach....
 
Chokladen i motljus
 
 
Chokladen spanar så Linda gör rätt med hindren....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0