Vintertid!

Så då var det vintertid igen, och i kväll även vinterkyla med 8-9 minusgrader. Jag har dessutom varit i Sundsvall i dag och där var det snö! Winter is coming!
 
Jag joggade Szum i töm i en av gräshagarna innan jag åkte. Sen stannade jag på vägen och red en häst och hade en lektion, och sedan vidare till Sundsvall och Njurunda där jag hade ytterligare en lektion. Två nya tjejer som var på teorikursen om sitsen, tyvärr var inte underlaget det bästa i dag så det blev lugnt och enkelt. 
 
Sen till Birsta där jag köpte element! Känns som det är dags... Dessutom varma ridbyxor, handskar och en ros grimma till Lemonaden, och lite smågrejs som behövs men elementen var viktigast. Tittade på en mobil också men de var slut, var verkligen kanonpris så jag får beställa eller åka tillbaka. Måste ha en telefon, i dag gick batteriet från 80% till 3% efter 2 minuters telefonsamtal... Känns inte tryggt om jag skulle åka av eller det händer något...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0