Snövarning!

Igår hade de varnat för snö, som tur var kom det bara regn. Även om det är sent för första snön så är jag inte redo än, är som vanligt att det måste hänga över en för att bli gjort. 
 
Igår satte jag i alla fall igång värmenbaljorna i hagarna och diskade upp det sista efter kursen så jag kan göra vinter där. Sen red jag Szum, provade Lindas gamla sadel men den var lite tight runt manken på honom. Lemonaden fick gå i töm över bommar och Clarinett skrittade jag ut i skogen och klättrade. Hann även plocka ner lite sommarhage (börjar få lite panik...) innan det blev hamburgare till mat och srn i väg på lektioner hela kvällen i regnet!
 
Dåligt med bilder nu innan jag köper ny telefon. Men igår fotade jag i alla fall sadeln på Szum.
Synd att den inte räckte till vid manken för kändes annars rätt bra på honom!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0