Så mycket bättre!

Kanske inte så mycket bättre lördag, men helt okej lördag i alla fall!
 
Jobbdag på Ica, efter jobbet snabba ryck och ut till hästarna. Red Lemonaden, första gången jag har haft bjudning på ridbanan och vi kunde trava också! Känns som det lossnar nu! Sen longerade jag Chokladen, utan inspänning eller utrustning och med lite tänk åt galoppprogrammet men inte i närheten av lika tufft. Jag är lite inne på att hon också ska få gå det framöver, se om vi kan få ordning på kroppen på henne. Det som var bra var att hon var som vanligt att göra i ordning och greja med!
 
Sen gjorde jag en sen middag, potatisklyftor och gulbeta i ugnen och till det några färdiga miniribs, så jäkla gott! Dessutom en öl till, som vi visserligen delade på... Och sen så somnade vi i soffan till så mycket bättre... Ändå helt okej lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0