Nu kommer brittsommaren!

Nu är det brittsommar, 8 plusgrader nu i kväll!
 
Igår jobbade jag på Ica och på kvällen longerade jag galoppprogrammet med Szum. I dag började jag med att jobba Lilla Grå i töm, jättefin, och longerade Lemonaden med mycket galopp. Hon tycker att det är jobbigt att galoppera med sade så nu tränade vi det lite extra. Red sedan en liten sväng med Clarinett, mest skritt men delvis ospårat då vi letade nya ridstigar, ville se om svullnaden på benet kom tillbaka vid arbete men det verkar inte så. 
 
Hämtade hem lite hagmaterial och kollade vattenbrunnarna (som nästan är tomma båda två) innan hemmagjord pizza till middag och sen i väg på lektioner och red en häst. Red ut en yngre nordsvensk som gick andra skogsturen och det hoppar fram tre hjortar!!! Kan lova att det höll på gå fort hem då båda hästarna blev rädda men vi redde upp det och kom tillbaka i ordning. Sen glass till kvällsfika så nu är jag pigg!
 
Clarinett i dag! Dålig kamera =skittråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0