FN-dagen!

Frostigt i morse men fint på dagen! 
 
Red Lilla Grå först, red på banan och hade hoppsadeln så jag ville se om det var dressyrsadeln eller hårfällningen som stört henne sista passen på banan. Blev inte så mycket klokare men stundtals är hon verkligen jättefin och ger en bra ridkänsla, fortfarande mycket kvar men det tar sig! Sen kom Paula och vi red ut med Minna och Lemonaden, en för Lemonaden ny sväng och hon som aldrig är rädd för något var superspänd! Har aldrig känt henbe så förutom när hon känt av sadeltvånget så jag blev verkligen förvånad. Men förhoppningsvis var det tillfälligt, vi red bara en kortare sväng och jag gick sista biten hem så hon fick slappna av lite i alla fall. 
 
Sen longerade jag galoppprogrammet med Chokladen, Clarinett och Szum. Chokladen gick kortare intervaller men samma upplägg. Känns som galopp-programmet ger bra effekt men fryser det på nu så får vi pyssla med annat ett tag. Sen plockade jag ner lite mer sommarhage, åt och åkte i väg på lektioner.  
 
Nu är jag trött, less och har huvudvärk så sova känns som en bra idé!
 
Glaa gråa öron!
 
Min fina chokladprinsessa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0