Tålamod på en pall!

Måndag och jag är jättetrött! Ge mig lite snö nu så det blir ljusare! Och sol!
 
Jag har i vanlig måndagsordning jobbat på Ica. På kvällen red jag Lilla Grå, hon kändes fantastiskt fin så nu måste vi få till den där jäkla gsloppen på banan. I dag fick jag i alla fall några galoppsprång, vi har ju i alla fall börjat jobba med det! Sen gjorde jag lite pallträning med Dajmen, just nu helt annorlunda än vad pallträningen brukar vara. Normalt så tränar vi ju på att jag står på pallen och drar i stigbyglar och hänger, men med Dajmen jobbade jag i kväll med att hon skulle kunna äta godis ur min hand när jag satt på pallen.... Tror att hon ska få äta sitt kraftfoder från pallen ett tag framöver! Tålamod så ska det nog lösa sig men att det kan vara så läskigt med matte på en pall...
 
Sen har jag lämnat in momsrapporten så nu är det gjort för denna gång. Jobbig dag i morgon så bäst att försöka sova!
 
Utsikt från pallen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0