Solen ovan dimman!

Igår såg vi solen! I alla fall en stund när dimman lättade...
 
Jag jobbade Chokladen i töm och skrittade ut Clarinett i skogen med en massa klättring. Sen lyckades jag äntligen få klar vinterhagen som jag hållt på att göra om sen i somras! Det går inte så fort här!
 
Sen lite lunch och i väg till Sollefteå och tandläkaren. Jag har riktig tandläkarskräck men lite bättre än för något år sedan då jag inte ens tog mig dit. Nu måste jag tyvärr dit igen och det känns redan gruvsamt! Sen fikade jag en macka, köpte ett par säckar kraftfoder o h lite bröd innan jag bytte om och hade några lektioner innan jag åkte hem igen. Dajmen fick äta en del av sitt kraftfoder från hinkrn när jag stod på pallen, bara på lägsta trappsteget men jätteläskigt ändå enligt henne. Sen fick vi sent kaffebesök så jag var rätt slut innan jag fick sova. I dag ska jag på kurs, ska bli intressant!
 
Solen på min och Clarinetts tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0