Kursdag!

Igår var jag på kurs hela dagen, om att utveckla sitt varumärke. Väldigt intressant! Nu har jag en lång att göra lista som jag inte vet när jag ska hinna med!
 
När kursen var klar så var Nisse på Hammarn så vi åt innan hemfärd. Sen var det bara att byta om och skynda ut till stallet eftersom jag skulle få besök som vill titta på ridbanan och få lite råd om att anlägga bana. Att titta på en frusen bana i mörkret låter inte så spännande men det blev många frågor och synpunkter! Sen jobbade jag Szum i töm, med täckesgjorden (se inlägg sen i söndags), men utanför banan där det är gräs och lite mjukare. Nu såg han riktigt fin ut. Avslutade med att Dajmen fick jobba lite med start och stopp, med tömkörningsgjorden, utanför boxarna. Är dags att börja introducera tömkörning men jag vill longera med bett några gånger till innan det. Och sen fick hon äta kraftfoder när jag stod på pallen, igår på översta trappsteget! Framsteg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0