Köldknäpp!

Jag gillar verkligen inte kylan, speciellt inte så här tidugtidigt onnan snön. Känns som allt ska frysa sönder....
 
Blev inte så mycket gjort igår. Tömkörde en väldigt frustrerad och energisk Choklad nere på grannens lägda. Och red sedan ut med Clarinett, när vi kom tillbaka var vi alldeles frostiga av allt som rasat från träden så då frös jag!
 
Så det fick bli lunchpaus, och dessutom blev eftermiddagens lektioner inställda av kylan så det blev lite tid i soffan i stället. På kvällen tömkörde jag Lemonaden, och sen hjälpte Linda och Paula mig så jag kunde hänga på Dajmen. Pallen är fortfarande jobbig men igår slängde Linda upp mig flera gånger så jag kunde hänga och det gick väldigt bra! Dessutom gick vi några steg så nu känns det som vi är på gång!
 
Sen bakade jag saffranslängder med vit choklad och kollade på Wallanderfilm till midnatt... Men det gör inte så mycket för det är ändå för kallt för att rida i dag! -20 grader
 
Vackert men kallt på gårdagens tur!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0