Kallare tider!

Kyligt men vackra dagar!
 
Igår började vi ju dagen med att fånga Nisses hästar två gånger, varför stannar man inte hellre i en hage med bal än att äta fruset gräs utanför? Sen hemma så red jag och Paula ut med Clarinett och Minna först. Sen tömkörde jag Lemonaden nere på grannens lägda, provade Novabettet och det verkade hon gilla. Även Szum fick jogga lite i töm ute i en hage. Avslutade med att skritta Chokladen i skogen, klättring och lyfta ben, och hon som ju brukar vara lugnet själv var taggad och studsade och busade!!
 
Sen hade Nisse maten klar, potatisgratäng och fläskfile! Efter ett par timmars paus så gjorde jag ett till stallryck, rullade med hjälp av Paula in en bal i en hage och sen var det full aktivitet på banan. Linda red Bea, Paulas dotter red Minna med hjälp av Paula och jag longerade Dajmen. Sen fick jag hjälp med pallträning och kunde även hänga på henne! Visserligen stillastående med ett bra steg då hon inte ens velat prata med mig när jag stått på pallen! 
 
Från min och Chokladens tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0