1a november!

November, mörkt, dimmigt, hårt och kallt...
 
I dag har jag mest varit i väg men jag red i alla fall Lemonaden och Chokladen innan. Lemonaden fick jobba med styrning runt träd och sen lite trav på banan. Chokladen var väldigt stökig att göra i ordning, men sen red jag för första gången sen traumat med väggen och ridningen gick över all förväntan. Vi red runt tröd i bpde skritt och lite trav och hon kändes nästan bättre än sist jag red, lite oväntat då jag knappt kunde sadla henne... Har lite att klura på där...
 
Sen lunch och först i väg åt ett håll för ridning av en häst och lektioner, sen direkt åt ett annat håll och fler lektioner. Såklart kväll innan när jag var hemma igen och efter två klämda mackor så somnade jag på soffan... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0