Tidigt bete!

Sol och värme igår med, och fullt upp!
 
Red först Szum som var riktigt fin, han går ofta bra när det är varmt  (och på vintern!!) och trots att han fortfarande har mycket vinterpäls kvar så var han bra framme. Jobbade sedan Chokladen i töm innan Linda kom och hjälpte mig att hänga lite på Minna, ardennern som ska ridas in. Jag la även över benet några gånger så vi kan säga att hon är sutten på nu!
 
Sen red jag och Linda ut med Clarinett och Rabea, vi red ner och kollade hur beteshagarna i skogen ser ut och det är nog bara att stängsla där och släppa dom, det är tidigt i år! När vi ridit klart så släppte vi Rabea, Dajmen och Chokladen i en av de mindre beteshagarna som är några hundra meter från gården. Skönt att ha några ute på bete i alla fall!
 
Sen middag, i väg på en lektion och lite småpyssel. Nu ny dag och jag letar ny energi!
 
Dajmen på bete, hon börjar se ut som en häst!
 
Full galopp, Rabea i täten!
 
Dajmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0