Fredagsstress!

Vilken stressig dag det blev...
 
Började redan i morse med sms och meddelanden om att det var personal borta på Ica och helst skulle jag börja jobba samma minut... Nu löste sig det och jag kunde börja klockan 11 som det var tänkt, och då hann jag med en skrittur i skogen med Chokladen. Blev en ganska spännande tur då jag bara hann börja klättra uppför backen från gården när vi hörde ett brak! Det är så tätt med sly så vi såg inget men Chokladen var minst sagt spänd efter det! Dock gjorde hon inget och vi kunde rida som planerat. 
 
Väl på Ica var det sjukt stressigt, pingst i helgen, flera ordinarie personal ledig, ingen extra och i stället sommarjobbare, varorna sena och allmänt rörigt. Efter den stressen var det skönt att rida ut på kvällen och trava på grusvägarna! Jag och Linda red Clarinett och Rabea, så härligt att grusvägarna åter är ridbara efter tjällossningen! Sen fick vi lite kaffebesök på kvällen men jag gav upp nu, måste orka med morgondagen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0