Foderkurs!

Sommarvärme igår redan från morgonen! Så härligt!
 
Jag red Szum innan jobbet och sen på jobbet så var det lite rörigt... När jag öppnade så stod det säkert 10-15 kunder och väntade, vilket det typ aldrig gör hos oss, och första två timmarna var det riktigt högt tempo. Dessutom lyckades en ölburk explodera i kassan så jag blev nerdränkt i öl...
 
Efter jobbet så var det snabba ryck. På en dryg timme hade jag ätit, hjälpt Nisse dra fram en bil, gett middagshö, torkat golvet i köket och plockat fram fika och teoripapper. För sedan var det foderkurs vilket gick rätt bra! 
 
Efter kursen longerade jag Dajmen som fick prova på lute högre hastigheter än skritt, hon var jätteduktig! Avslutade hos Nisse med att lägga på sadel och göra lite förberedande uppsittningsövningar på en ardenner som ska ridas in. Nu ny dag på Ica, förhoppningsvis bättre än igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0