Skärtorsdagen!

Fullt ös på Ica i dag! Vill inte säga kaos för vi hade det ganska bra under kontroll men mycket att göra!
 
Efter jobbet så skulle jag och Linda skritta ut med Chokladen och Rabea, men Chokladen som inte gått ut med sällskap på väldigt länge hade andra idéer. Vo hann inte ens ut från banan, jag hann egentligen bara rida några meter, så fick hon ett typ tokryck! Vi skrittade några varv på banan men eftersom hon inte direkt slappnade av så ändrade vi planen och tränade i stället att rida på banan med annan häst. Det har vi heller inte testat innan, och även om hon försökte stanna första gångerna vi mötte Rabea så lärde hon sig det snabbt och kunde faktiskt slappna av sen. 
 
Jag var dock både lite less och trött sen så det blev ingen mer häst utan i stället städade jag och bytte sängkläder. I morgon ska jag jobba några timmar så det är bara att sova nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0