Miniskutt!

I dag har det varit segt, egentligen utan större anledning, utan bara segt... 
 
Började med att jobba Szum i töm, sedan red jag Gadjet, Clarinett och Chokladen på banan. Chokladen longerade jag först över ett litet hinder, när jag sedan red så kunde jag inte låta bli att travhoppa det några gånger. Givetvis var det lite blandade resultat, några gånger travade hon bara över men några kråksprång blev det också. Det kommer sen med balans och styrka, men vi ska jobba galoppen först, var bara ett test i dag... Men visst kan jag säga att vi påbörjat inhoppningen nu?
 
Sen middagspaus och sen longerade jag Lemonaden och repeterade uppsittning med henne. Resten av kvällen blev det mys i tv-soffan, alltså sov jag i soffan som vanligt!
 
Chokladen och det enorma hindret!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0