Mera snö!

Tänk att aldrig snön tar slut? Snöat hela måndagen!
 
Jag jobbade såklart och efter jobbet så red jag Clarinett. Vill gärna rida ett pass ganska tätt efter jag varit på träning för att kunna känna lite på det som vi gjort på träningen. Så igår blev det fokus på min sits och på varvbytena. Innan träningen i lördags tyckte jag att höger varvet var sämst och att drt var svårt att vända till höger. Det har vänt nu så igår kändes höger varvet jättebra men i vänster vet jag inte alls hur jag ska göra med kroppen och jag får inte med henne lika bra. Men det är ju bra att det ändrar sig för då är det ju inte statiskt!
 
Plockade ihop Zebbes grejer och kopplade på släpet. O dag är det en intensiv dag på schemat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0