Mars!

Mars och kylan håller i sig! Igår -27 på morgonen, varmare under dagen men då var ju jag på Ica, och sen -20 på kvällen igen. Nu på morgonen -24. Känner verkligen att det är dags för lite vårkänsla nu! Men otroligt fina dagar med sol och sen fullmåne som lyser upp på natten.
 
Gick bra att jobba med armen igår, den blir ju bättre hela tiden även om vissa rörelser är svårare. Och jag blev såklart trött i den och fick ont när jag suttit ett tag i kassan men inget värre.  Igår kväll longerade jag Zebbe och sen hjälpte Nisse lite i stallet. Vattnet har frusitför honom någonstans på väg till stallet så han höll på jävlades med det. Alltid något som går sönder eller jävlas när det är kallt. 
 
Nu hoppas jag att vädret och kroppen ska tillåta lite ridning i kväll, tycker faktiskt att det är dags! Och i helgen när det är lite lugnare med skogsmaskinerna vill jag ju verkligen kunna rida. Men tycker inte ni också att det får ta och bli lite vårvinter nu?
 
Försökte fota min arm igår, inte helt lätt och resultatet blev sådär men ni ser ju vilket fint blåmärke jag fått...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0