Kalla nätter!

Även om dagarna är fina så är det onödigt kallt! - 22 igår morse och innan jag var klar i stallet på kvällen så var det -17 igen.
 
Var rätt trött efter jobbet då det i vanlig fredagsordning var mycket på jobbet. Så planen var samma som på torsdagen, alltså två hästar i töm, men när jag gjorde i ordning Clarinett så blev jag ridsugen så bytte till sadel i stället och hon fick gå ett lättare dressyrpass. Och sen fick Szum gå lite i töm.
 
När jag var klar i stallet blev det inte så mycket fredagsmys, Nisse somnade i soffan och det tog ju givetvis inte så lång tid innan jag också gjorde det... I stället fick vi plocka in hans hästar någon gång på natten i kylan... Nu ny dag och 21 grader kallt!
 
Clarinett efter ridningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0