Apriväder!

Så var det dags för aprilväder! Mest grått och trist i dag men växlande med toksnö och korta stunder sol. Och så blåst såklart!
 
Jobbade Chokladen och Szum i töm. Sen kom Linda och vi red ut med Clarinett och Rabea, klättring och trav på skogsvägen. Sen hjälpte Linda mig så jag kunde åka lite på Lemonaden, i dag skrittade vi lite längre sträckor och det gick så bra.
 
Sen var jag lite sugen att åka på clinic med Anders Eriksson, men jag fick inte med mig någon och energin var inte på topp så det blev en lugn kväll hemma i stället. Bakade bakpulversbullar men det var då ingen hit, får nog köpa hem torrjäst för mina impulsbakningar!
 
Det toksnöade när vi kom tillbaka från skogen, hästarna såg inte så roade ut...
 
 
Och så min lilla Lemonad!
Och här snöade det inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0