Söndags ridning!

Härligt med ledig dag! Bara en massa ridning!
 
Red först Lilla Grå på banan, hon kändes riktigt fin! Fortsatte nere på betet med att rida ut en lugn tur men lite jobbig terräng, med Clarinett. Och Chokladen longerade jag, hon bar väldigt spänd så jag satt bara upp och skrittade lite volter och åttor.
 
Snabb fikapaus, sen tog jag emot en häst som ska stå här på bete, och sen hjälpte jag Nisse lite innsn vi åkte upp på byn och åt. Kvälspasset började med att jag och Linda red ut Minna och Rabea en liten sväng, hon börjar kämmas intiden redan (!), och sen red jag Szum lite dressyr. Nu ska jag försöka sova bort den smygande förkylningen!
 
Lilla Grå!
 
Clarinett!
Och Szum innan ridning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0