Skolavslutningsfredag!

Ica-dag och som vanligt (på fredagar) fullt ös! Skolavslutning här i dag och inte utan att man längtar till sommarlov och känslan av att ha en oändlighet av långa sommardagar framför sig! Som tur är har jag semester om en vecka, dock känns den allt annat än oändlig... Snarare alldeles för kort innan den ens börjat...
 
Efter jobbet så fick Szum gå lite i töm i en av gräshagarna och sen fortsatte jag gårdagens jobb med Countach. Han har svårt att skritta på liten volt runt mig och vill helst stå och titta på mig... Men i dag bytte jag plan och tog han i trav på större volt och det gick jättebra! Nu har vi ett utgångsläge att jobba från och snart kommer han vara en stjärna på longering, och kunna skritta runt mig, det är jag säker på!
 
Nisse är borta och skor men jag ska ju upp och jobba i morgon igen så jag ska försöka sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0