Ridskoleavslutning!

Friskare men inte frisk!
 
Igår förmiddag jobbade jag Lilla Grå och Chokladen i töm. Lilla Grå i en hage på gården och Chokladen ute i gräset vid hagen. Sen var orken slut så då gjorde jag rabarberkräm till lunch och sen sov jag en halvtimme innan det var dags för ridskolan. 
 
På ridskolan var det sista gången innan sommarlovet så ryttarna fick rida en markarbetsbana med olika moment som vi jobbat med under året, de fick rida banan en och en, och fick ett bedömningsprotokoll med sig hem. 
 
Hemma gjorde jag pizza, och efter att vi varit och vattnat Nisses hästar så åt vi även jordgubbar och glass! Inte så tokig kväll! Nu ny dag och jag råkade försova mig lite så måste sätta fart nu för att hinna allt jag vill i dag!
 
Syskoskaran var trött igår förmiddag! Lemonaden till vänster, Chokladen längst upp, Wasabi närmast och Dajmen bakom henne. Ävriga hästar i hagen var på benen...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0