Nationaldagen!

Nationaldagen, Svenska flaggans dag och röd dag men mest som en vanlig dag...
 
Jag fick börja med att laga hagar, vilket inte riktigt var planeratå, Szums och Lilla Grås hage låg ner en lång bit och troligen hade någon av dom fastnat i tråden och dragit med sig den. När alla hagar var hela igen så red jag Szum, vi skrittade i skogen och spåren efter skogsmaskinerna. Och sen tömkörde jag Chokladen på nya vägar nere vid det betet, även där i spår efter skogsmaskiner. 
 
Sen pannkakor till lunch, vi hade kaffegäster samtidigt så det blev en del surr innan jag åkte till ridskolan. Där tömkörde jag en häst och hade tre grupper. I morgon är det dags för Ica igen, varken jag vill det eller inte! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0