Midsommarveckan!

Så var midsommarveckan inledd med en ganska konstig arbetsdag på Ica. Vi har varit många personal, mer än dubbelt än vanligt, men det har inte alls märkts. Dels var det några sommarjobbare som fortfarande har lite intro, dels börjar vi med kvällsöppet för första dagen och därmed gick alla olika tider och så mycket varor och kunder inför midsommar! 
 
Jag jobbade vanlig tid och på kvällen red jag och Linda ut, jag red Minna och jag måste säga att det är en väldigt trevlig häst! Lite mer kondition och en skönare sadel (manskapssadlarna är inte så bekväma...) så hade jag inte velat lämna i från mig henne! Men hon är ju till salu, förhoppningsvis hittar hon snart sin matte eller husse! 
 
Det är lite campingliv och provisoriskt nere vid betet, men lättsamt och nyttigt för hästarna. Här står Bea, Lindas häst, och Minna vid uppställningsplatsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0