Arbetssam lördag!

Blev en riktig jobblördag igår, igår också...
 
Red Lilla Grå innan jobbet, skrittade runt träd i skogskanten. Hon behöver jobba med eftergiften i innersidan, med att lyfta på benen och gå i skogen så bra jobb för henne. Sen Icajobb 9.30-16, direkt efter jobbet åkte jag i väg och hade först en lektion och på nästa ställe tömkörde jag två ponnyer och red en bruksnordis! 
 
När jag kom hem var jag både trött och hungrig, men laddade om med klämda mackor, lite chips och en öl! Sen gjorde jag och Nisse ett arbetspass i hans stall med att ta in och ut märrar, kolla brunster och en betäckning. Det var midnatt när vi kom in så då var det bara att sova. Nu ny dag med jobb och hästar, och det REGNAR!! Helt fantastiskt!
 
Lilla Grå i skogskanten igår morse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0