På resande fot!

Det här med att åka bort är ju inte alls enkelt och smidigt när man har en gård full av hästar... Jag har varit ganska nervös för att komma i väg i dag men det löste sig ju till slut. Hästar, katter och gård har jag bra uppbackning med av Elise, Linda och Nisse. Bilen är ju som ni vet inte riktigt 100 så Nisse skulle köra mig till tåget i dag, tror ni inte de ringde och skulle köra hans höbalar i morse? Hann få lite lätt panik innan det visade sig att det inte gick lasta några höbalar i dag. Så till tåget kom jag, och även på rätt tåg vilket inte alls är givet när det gäller mig! Jag har både klivit på fel tåg och klivit av på fel station! Men nu är jag i Norrköping om mindre än en timme så jag känner mig rätt lugn! Jag ska hälsa på Stina, min kompis sen ridlärarutbildningen, ett par dagar, och i morgon ska vi se på Rolf-Göran Bengtssons clinic! Så pepp på det!
 
I morse var jag uppe så jag hann tömköra Expresso lite och longera Zebbe, innan dusch och i väg mot Sundsvall steax efter 10. Misstänker att jag kommer vara trött i kväll med alla spänningar och orosmoment också! Men roligt ska det bli, inte träffat Stina sen hon fyllde 40 förra sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0