Nyårsafton!

Gott nytt år till er alla! Jag hoppas på ett riktigt bra 2018!
 
Nyårsafton igår och jag jobbade på Ica i vanlig ordning! Jobbade Chokladen lite i töm innan jobbet. Efter jobbet så var planen att rida Szum men det visade sig att middagen jag skulle på började redan 16.00 (och jag kom hem från jobbet 14.45) så jag hann inte med honom. I stället tog jag in Expresso, den nya ponnyn, och bekantade mig lite med honom och testade sadel och träns. 
 
Vi var väl kanske inte på middagen till exakt 16 men i alla fall till 16.30. Vi fick god mat och en massa prat! Som tur var så var vi hos grannarna och kunde innan efterrätten åka och ta in hästarna. Vi var där till tolvslaget, sen var alla trötta så drt blev tidig kväll. Det är alltid lugnt med raketer här och i år när det toksnöade var det ännu mindre så hästarna och de andra djuren märkte nog inte ens att det var nyår!
 
Nu ett nytt år att ta tag i! Jag hoppas verkligen att det blir bra! Det måste bli bra!
 
Chokladen igår morse!
 
Zebbe spanar in den nya kompisen!
 
Mycket snö i ny hage! Tyvärr tråkigt ljus då det inte hade hunnit ljusna riktigt! Men det kommer fler bilder på Expresso sen!
 
Spännande med ny häst, fler som spanar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0