Bilblogg?

Jag skulle kunna ha en blogg bara om min bil, igår gick det som max 50 på halva sträckan till ridskolan, hem var den därmot som vanligt!
 
Det var sol och härligt väder på dagen. Jag jobbade Lilla Grå i töm, red Expresso och hängde på Lemonaden. Expresso fick fortsätta jobba med Skänkelvikningarna, de är lite ojämna mellan varven så det får vi jobba med. Lemonaden longerade jag och sen hjälpte Linda mig så jag kunde hänga lite på henne i skritt, hon var helt avspänd så nästa gång kan jag nog sitta upp!
 
Sen lunch och till ridskolan, tömkörde en häst där och lektionerna. När jag slutade där så toksnöade det, enorma flingor! Efter varma mackor til kvällsfika så hjälpte jag Nisse att köra ut några balar i hagarna. Han körde ut dom med häst och jag öppnade stängsel och balar. Klockan var över midnatt när vi var inne igen. Nu ny dag men ingen bra magkänsla, faktiskt rätt ont i magen men förhoppningsvis släpper det under dagen.
 
Lemonaden i solen igår!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0