Sjukdag!

Såklart blev jag sjuk...
 
Trodde nog att jag var friskare än jag var i morse. Men bara att fixa stallet tog evigheter för jag orkade inte riktigt med! Sen jobbade jag Expresso i töm, med bommar och mycket galopp. När Linda kom så kändes det helt okej att skritta ut en sväng på Gadjet tillsammans med henne och Rabea, men när vi kom tillbaka var jag helt slut och frös. Så efter att ha fodrat Nisses hästar och ätit lite gröt så sov jag nästan en timme! 
 
Sen fanns det lite energi att åka och köpa kraftfoder och mat, när jag var tillbaka var det redan kväll så då var det bara att mata hästar och ta in. Nu har jag hunnit äta middag, Nisse har kommit hem och jag har jävlats lite med bokföringen och datorn. Känner mig lite piggare nu i kväll så förhoppningsvis kan jag jobba i morgon!
 
Från ridturen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0