Bilåkardag!

Oj vilken lång dag det blev igår, och det känns i dag! 
 
Vi var uppe 5.00 och fixade alla hästar innan vi åkte för att hjälpa en vän till Nisse att köra två hästshästar till slakteriet, i Delsbo!! Som vanligt när vi ska göra något så jävlas det, den här gången var det först transporten som var inlånad som inte lyset fungerade med Nisses bil utan lite pyssel innan, och sen gick Nisses bil jättedåligt när transporten kom på och det blev lite motstånd. Stundtals gick det 60 på E4an så det tog lång tid.... En heldag i bilen kan man säga!
 
Lite väl lång tid så när vi kom tillbaka så var det bara att kolla till mina hästar och kasta mig i väg till ridskolan. Tre lektioner där och en häst tömkörd, när jag kom hem så mådde jag inget bra men skyllde på sömnbrist dock sitter det fortfarande kvar så det var nog en förkylning tyvärr! Har inte tid att vara sjuk nu men det är ju då det kommer såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0