Alla hjärtans dag!

Jag tror att jag börjar bli frisk! Törs man ens skriva det? Fortfarande lite orkeslös, hostar och efter kvällens lektioner så även lite hes, men inte i närheten av döende som det kändes häromdagen!
 
I morse var jag och Linda igång rätt tidigt och red Tabea och Gadjet innan Linda skulle jobba. Vi skrittade ut i skogen och avslutade med att snöpulsa lite. När hon sen jäktade till jobbet så red jag Expresso. Han var fin i dag med och jag fick till tre riktigt bra fattningar, i övrigt tränade vi mest på varvbyten i trav med bibehållen balans. Sen longerade jag Lemonaden, med inspänning och över bommar! Hon har travat över bommar i lina en gång tidigare men det hade hon nog glömt bort.... Hon kom snabbt på det i alla fall!
 
Sen lunch och i väg på ridskolan! En häst tömkörd och tre grupper var dagens reslutat. När jag kom hem hade Nisse köpt gelehjärtan till mig, vad jag hade köpt? Inget... Men jag kokade kaffe till honom både i morse och i kväll! 👍🤣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0