-27 grader!

-27 grader i morse och inte utan att man längtar lite efter våren...
 
Vi var uppe tidigt eftersom Nisse skulle i väg med ett par hästar. Så utfodring av hans hästar, försöka få transporten att fungera i kylan och när han hade åkt så utsläpp, mockning och fodring av mina, sen i väg pä jobbet. Som tur var blev det varmare under dagen och i kväll bara -12. Jag jobbade Expresso i töm, drog fram några bommar som han fick trava över. Det var nog lite småläskigt för han blev lite spänd först men efter några varav över bommarna så släppte det och han frustade och travade fint över.
 
Sen hämtade jag Nisse son hade kört tillbaka bilen bi lånade igår kväll, och som avslutning av kvällen så kokade jag ägg till kvällsfika!
 
Rabea, Lindas häst, var ganska frostig i morse!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0