Mellandag!

I dag är det dags för Ica igen, har varit väldigt skönt med några dagar ledigt därifrån...
 
Igår förmiddag var jag i väg och hade lite lektioner och jobbade mågra hästar. Sen sill och stekt potatis till lunch innan det var dags för mina egna hästar. Red Szum på banan,  han är väldigt pigg nu! Clarinett fick gå galoppprogrammet i lina och sen longerade jag även Dajmen som fick prova en lång inspänning. Hon tog den väldigt bra, testade att dra lite i den men sökte även stöd och accepterade att den var där.
 
Sen åkte vi upp på byn och åt pizza, var helt dött där och inga människor ute. Är alla på mellandagsrea? Hemma igen så somnade jag i soffan så sen blev det inget mer gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0