Isbana!

Vilket före det blev! Hela min gård är täckt med en ishinna och det är förenat med fara att gå även med broddar!
 
Min plan för onsdagen var att rida en massa men eftersom hästarna är oskodda så tordes jag inte ebs ta ner dom till stallet... I stället mockade jag lösdrifterma och satte upp några lampor. Jag gick en promenad med Dajmen, satte på tömkörningsgjorden utanför hagen och gick direkt upp i skogen så fungerade det. Men ridbanan är en skridskoplan... Så trist!
 
Vi gjorde tacopaj till mat och jag bakade lussekatter! Sen på kvällen hjälptes vi åt, Paula med familj, jag och Linda, och rullade in balar i hagarna. Firade det sen med fika och nybakade lussekatter hos Paula. Nu vill jag ha snö!
 
Dajmen på promenad i skogen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0