Gott slut!

Laddar upp för årets sista dag! Jag hoppas verkligen att 2019 ska bli bätrre!
 
Igår red jag Chokladen innan jobbet, vi skrittade i skogen där det nu var lite mer ridbart då snön tinat av träden även om den ersatts av frost. Efter jobbet och snabblagad mat i form av hamburgare så jobbade jag Bea i töm. Linda har typiskt nog varit sjuk i jul. Fick hjälp av Linda och Paula att sitta lite på Dajmen som dock var tjafsig med huvudet och lite otålig, blev bara repetion igår. Avslutadesedan med att rida Lilla Grå. Hon var överladdad, så jag longerade först och då blev hon i stället istadig och låst. Det är som att hon inte kan hantera sin överenergi, hon är väldigt jobbig ochbjag måste klura på hur jag ska få ner stressnivån på henne.
 
Sen åt vi rostmackor med räkor och röror från Ica, skagenröra och laxröra, till kvällsfika. Nu är det dags för årets sista arbetsdag och jag misstänker att den som så många andra arbetsdagar detta år blir rörig...
 
Gott nytt år på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0