Så enkelt men svårt!

Det här med att vara utan bil ställer ju till det för mig! Jag kan inte ha lektioner så när det behövdes någon till Ica i dag så passade jag på att jobba lite extra där i stället!
 
Men först jobbade jag Lemonaden. Longering och repetition av uppsittning, hon fick en omgång sadeltvång så jag måste nog jobba henne lite mer innan vi kör igång med ridningen riktigt. Sen red jag och Paula ut med Chokladen och Minna innan lunch och i väg på Ica.
 
Efter jobbet så red jag Clarinett, försökte hitta känslan från dressyrträningen i helgen och lyckades ganska bra med det. Ridning kan verkligen både vara svårt och frustrerande, men när bitarna faller på plats så enkelt och logiskt! Hittade verkligen sitsen i dag och då går Clarinett av sig själv, formen är bättre och hon är så lätt att rida! Tänk som jag fått kämpa med att få henne mer fram, bättre för skänkeln och att komma upp i formen när det egentligen bara satt i min kropp! Så lätt men så svårt!
 
Från kvällens pass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0