Redan höst?

Inte är det väl höst redan? Igår var det höstkänsla men jag hoppas på lite fin sensommar innan hösten är här!
 
Igår började jag dagen med att rida en sväng med min granne, Paula, hon red Minna och jag red Clarinett. När vi var klara så gjorde jag lite omflyttningar för att få Szum lite mer intresserad av att stanna i hagen så fick han en ny hage. Så då red jag först Szum med Ruslan som handhäst, vilket gick bättre än väntat, åt ett håll och sen red jag Countach åt andra hållet. Nu hoppas jag att det ska fungera med hagarna någon vecka till så vi kan utnyttja sista gräset! 
 
Sen jobbade jag även Lilla Grå i töm, hon var jättefin, och longerade samt repeterade uppsittning på Lemonaden innan spagetti och köttfärssås till mat och sen i väg på lektioner. Fick även besked om att 2/3 av de hösilagebalar jag bokat/önskat står och väntar på mig, resten kommer nog också att lösa sig med andra skörden och annars klarar jag mig nästan ändå, och dessutom till ett för detta år bra pris. Lite lättare kändes det direkt! Sen är det ju fortfarande väldigt mycket pengar som ska ut och ofta en del strul med transport innan det är här men ändå.
 
Szum och Ruslan på tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0