Lång dag!

Blev en lång dag igår och jag misstänker samma i dag...
 
Red Countach och Ruslan på morgonen. Countach red jag i väg från gården där de går på bete, han gick utan att tveka från de andra! Sen red vi in i skogen, ut ftån skogen, längs vägen, vände och tillbaka, bara för att checka att han var med mig. Han verkar tycka att detr jättekul och känns så härlig att rida! Ruslan red jag på gården där och det gick bra så även han rider jag i väg med snart!
 
Sen Ica-jobb 11-20, när jag kom ut från jobbet var det världens åskväder och hällregn, kände att jag inte hade tid med det men när jag kom hem hade det inte ens regnat hemma. Linda och jag red upp Bea och Clarinett till gården, Linda ska vara med på kursen och Clarinett ska vara med på teorin. Sen hjälpte Nisse mig att få igång vattnet i huset där vi ska vara. Självklart mitt i natten innan vi var klara!
 
Och nu är det liksom dags! I kväll kommer första hästarna och i morgon bitti drar det igång! Men nu först en heldag på Ica!
 
Countach på tur!
 
Ruslan ville inte vara sämre så här är en öronbild på honom med:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0