Tö!!!

Nu börjar det synas att det tinar! Men snön sjunker underifrån och benskyddet som jag tappade på banan i början av mars har inte tinat fram än...
 
Jag jobbade på Ica igår, sen på kvällen så jobbade jag Szum i töm och Lemonaden efter samma upplägg som de tidigare gångerna. Hon var inte riktigt på hugget igår, stod och gäspade, var lite ointresserad och ville mest mysa. Hon fick in parkeringsbromsen när jag skrittat kanske 10 meter och jag fick inte igång henne igen! Nackdelen med att vara ensam... Men jag satt av och började om och då gick det bättre, men red bara en liten sväng på banan innan jag avslutade dock helt utan tjuvstopp! 
 
Sen försökte jag hjälpa Nisse som kämpade med ansökan om EUstöden, men jag kan inget om det och inte så datateknisk så gjorde nog ingen större nytta. Nu rusa mot jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0