Fredag den 13:e!

Jag måste säga att fredag den 13e har flutit förbi ganska obemärkt denna gång...
 
Jobbat på Ica, fantastiskt väder och nu tinar det fort! Efter jobbet så red jag ut Clarinett med Chokladen som handhäst. Det gick superbra när vi väl kom i väg... Var lite kaosartat innan då Chokladen blev rädd för något och kastade sig, satt fast med halsremmen men lyckades ändå hoppa rakt in i mig och Clarinett så jag tappade Clarinett och även Chokladen kom lös så jag fick jaga dom runt gården... Men när vi väl kom igåbg sen så gick det över all förväntan! Clarinett har bara gått med handhäst en gång men Chokladen är väldigt bra att ha som handhäst så det fungerade toppen. Hon har bra tempo och var precis vid sidan eller strax före hela vägen, blir väldigt jobbigt om hästarna håller olika tempon!
 
Sen hann jag se från världscupsfinalen i hoppningen, hann även se två dressyrekipage innan ridningen, och jäklar vad fina hästar! Rolgt att det går så bra för svenskarna också och Henrik rider så fint tycker jag!
 
Från våran tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0