Fantastiskt jobbväder!

Helt fantastiskt väder i dag med och jag har ägnat större delen av dagen på olika ridbanor så mig går det ingen nöd på! 
 
Jag började i morse med två ryttare hos Nylands Hästsportlag och sen vidare till en annan ort och två olika stall, där hade jag fyra dressyrpass och en longeringslektion! Allt i strålande solsken! 
 
När jag kom hem så hann jag bara säga hej då till Nisse som åkte upp på Wången för att förbereda morgondagens hingstpremiering. Själv fixade jag middag och tittade på lite världscupdressyr! Sen till stallet där jag först red Szum, han tyckte underlaget var lite tungt så damerna fick jobba i töm i stället. Först Lilla Grå som jag tog på vändplanen för timmerbilarna, underlaget var bra men koncentrationen sämre! Och sist Clarinett som var dom en sprattelapa, speciellt i galoppen, men så fin efter hon sprattlat klart!
 
Sen fodrade jag Nisses hästar och hann med lite kontorsjobb. Nu borde jag ha sovit för längesen, tidig morgon väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0