Lösning på mysteriet!

Två lugna hästdagar! Igår först heldag på Ica och sen i väg på lektioner. I dag Ica, sen joggade jag Szum i töm och sedan mat och utgång med några från Ica. Alltså inte mycket häst alls... Men det tar jag igen i helgen!
 
Minns ni mysteriet sen i måndags? När någon hade ringt Nisse för de hade sett en lös häst hos mig men jag inte fann någon lös häst? Jag träffade personen på Ica igår och när jag fick lite tydligare besked om vart och hur så var det nog fölungen som hade varit ut en sväng. Just nu känns det som mer troligt än en älg. Men inte konstigt att jag inte märkte för de gick några hundra meter från gården då. Det finns som oftast en lösning på de flesta mysterier....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0