Långkalsonger på!

Regn och rusk i dag. Efter halva dagen åkte långkalsongerna på, verkar vara dags för de nu!
 
Jag och Malin var ute och red Odessa och Clarinett tidigt för att hinna innan Malun skulle jobba. Odessa har fått upp farten ute nu och var före Clarinett en stor del av turen. Sen tömkörde jag Chokladen, mest skrittjobb, innan jag åkte och hjälpte Nisse lasta en unghäst. Den var inte så sugen att åka transport men desto mer sugna var hans två kompisar som mest var i vägen. Någon mer häst blev inte riden hos mig i dag, men jag jobbade en i töm på ridskolan. Och så lektionerna för också, tre grupper med sitsfokus. Nu är jag helt slut i luvan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0